Zmiany w bankowości elektronicznej neoBANK24 od 14.09.2019 r.

Szanowny Kliencie,
od 14 wrzenia 2019r. zostaną wdrożone zmiany o charakterze informacyjnym mające na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa oferowanych Państwu usług.

W trosce o bezpieczeństwo w obszarze:
> logowania,
> dostępu do danych wrażliwych,
> realizacji transakcji płatniczych,
w bankowości elektronicznej neoBANK24 zostanie zastosowane silne uwierzytelnianie uwzględniające podwójne zabezpieczenie operacji przy wykorzystaniu dotychczas zdefiniowanego hasła. kodu autoryzacyjnego lub PIN-u.

Stosowanie silnego uwierzytelniania jest realizowane w oparciu o używane dotychczas narzędzia autoryzacyjne w postaci kodów SMS lub kodów Token jak również kodu PIN. Istotne jest zatem utrzymywanie w systemie neoBANKU aktualnego numeru telefonu polskiego operatora komórkowego, na który będą wysyłane wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym. Brak aktualnych danych w powyższym zakresie od 14 września 2019 r. uniemożliwi Użytkownikowi dysponowanie środkami za pośrednictwem serwisu transakcyjnego neoBANK24.

Wdrożenie zmian jest podyktowane wchodzącymi w życie zapisami Ustawy o Usługach Płatniczych implementującej wytyczne określone w dyrektywie PSD2.


WIĘCEJ INFORMACJI ->