- LOGOWANIE DO NEOBANK24
- DYSPOZYCJA ODBLOKOWANIA LUB WYGENEROWANIA HASŁA
Masz problem z zalogowaniem do neoBANK24? Czy jest to Twoje pierwsze logowanie? Jeżeli jest to Twoje pierwsze logowanie do neoBANK24, to zobacz instrukcję logowania. Aby się zalogować musisz posiadać własny login (identyfikator) Czy jest to Twoje pierwsze logowanie? Masz problem z zalogowaniem do neoBANK24? podany przez neoBANK (np. w umowie lub mailu) oraz pierwsze hasło do logowania (przesłane w bezpiecznej kopercie lub za pośrednictwem wiadomości SMS). Czytaj instrukcję pierwszego logowania do neoBANK24 Nie pamiętasz swojego loginu (identyfikatora)? 8 cyfrowy login (identyfikator) znajdziesz w swojej Umowie, w paragrafie dotyczacym bankowości elektronicznej (dla kont - paragraf 10, dla Rachunku technicznego - paragraf 11). Jeżeli nie możesz odnaleźć Identyfikatora, skontaktuj się z Infolinią neoBANK lub zamów kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego. Otrzymujesz komunikat o nieprawidłowym haśle, mimo podania poprawnych danych? Sprawdź, czy nie masz włączonego klawisz Caps Lock powodującego wpisywanie wielkich liter. Login (identyfikator) należy wpisywać bez odstępów (spacji). Jeżeli Twoje hasło zawiera literę "Y" lub "Z" (małą lub wielką), sprawdź czy klawisze im odpowiadajace działaja prawidłowo wpisujac którąkolwiek z nich na przykład w pasku adresu przegladarki. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z Infolinią neoBANK lub zamów kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego. Zapomniałeś jakie jest Twoje hasło? Aby odblokować bankowość internetową neoBANK24, lub wygenerować nowe hasło do logowania, należy przesłać na adres neoBANKU wypełnioną dyspozycję. Pobierz dyspozycję odblokowania lub wygenerowania nowego hasła do neoBANK24. Jeśli bedziesz miał problem z wypełnienim dyspozycji, skontaktuj się z Infolinią neoBANK lub zamów kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nie otrzymałeś hasła lub hasło jest nieczytelne? Skontaktuj się z Infolinią neoBANK lub zamów kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego. Masz inny problem z logowaniem? Zamknij wszystkie okna przegladarki, otwórz ją ponownie i spróbuj się zalogować. Odczekaj kilka lub kilkanaście minut i ponów próbę zalogowania. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z Infolinią neoBANK lub zamów kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego. |
INFOLINIA WS. POŁĄCZENIA BANKÓW: +48 618 512 514 od poniedziałku do piątku, 12:00 - 16:00 |
ZASTRZEŻENIE KARTY: +48 618 565 278 7 dni w tygodniu |
neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego. |